Časté otázky

Časté otázky

⇒ Proč je nutná moje registrace v e-shopu?

⇒ V jakém jazyce je uveden text na poukazu?

⇒ Jaké způsoby platby jsou možné?

⇒ Provedl jsem platbu a okamžitě bych chtěl získat číslo poukazu. Je to možné?

⇒ Jakým způsobem mi zašlete poukaz?

⇒ Mohu si poukaz vyzvednout osobně?

⇒ Za poukaz jsem zaplatil/a již před několika dny. Poukaz jsem však zatím neobdržel/a.

⇒ Nemohu otevřít e-mail s poukazem.

⇒ Co mám dělat, když jsem e-mail s poukazem neobdržel/a, případně jsem jej ztratil/a nebo vymazal/a?

⇒ Je možné poukaz vystavit na konkrétní jméno?

⇒ Jak probíhá rezervace pobytu?

⇒ Mohu kombinovat poukazy a rezervovat si tak delší pobyt?

⇒ Mohu vzít s sebou své děti a kolik to bude stát?

⇒ Je s poukazem spojena nějaká povinná konzumace?

⇒ Nemohu do hotelu přijet v mnou rezervovaném termínu. Co mám dělat?

⇒ Čím se prokážu po příjezdu v hotelu?

⇒ Je možné prodloužit platnost poukazu?

⇒ Za jakých podmínek mohu poukaz vrátit?

 

 

 

Proč je nutná moje registrace v e-shopu?
Vytvořením svého klientského účtu získáte při nákupu zboží větší pohodlí. Při registraci vyplníte své uživatelské jméno (e-mail), heslo, fakturační a dodací údaje. Při každém dalším nákupu na našem e-shopu již nemusíte znovu tyto údaje vyplňovat. Stačí, když se přihlásíte a veškeré údaje zadané při registraci se automatický vyplní do objednávkového formuláře.
 
V jakém jazyce je uveden text na poukazu?
Poukazy jsou pouze v angličtině, a to na základě požadavku hotelů. Český náhled poukazu (avšak bez čísla poukazu) si můžete stáhnout na stránce s popisem produktu, pod tlačítkem “Objednat”. Tento náhled však nenahrazuje poukaz.
Jak dlouho trvá proces od zaplacení poukazu až po jeho obdržení?
Jakmile obdržíme Vaši platbu (doba převodu peněz závisí na zvolené bance a způsobu platby), poukaz Vám bude odeslán do jednoho pracovního dne, a to prostřednictvím Vámi vybraného způsobu dopravy (e-mailem nebo poštovní zásilkou).

Jaké způsoby platby jsou možné?
Vyberte si z těchto možností platby: bankovním převodem, platební kartou.

Provedl jsem platbu a okamžitě bych chtěl získat číslo poukazu. Je to možné?
Číslo poukazu je generováno automaticky až po obdržení platby. Proto Vám číslo poukazu nemůžeme z technických důvodů sdělit před obdržením platby.

Jakým způsobem mi zašlete poukaz?
Zaslání je možné bezplatně emailem (nejpozději do 24 hodin po obdržení peněz)

Mohu si poukaz vyzvednout osobně?
Osobní odběr poukazů není možný.

Za poukaz jsem zaplatil/a již před několika dny. Poukaz jsem však zatím neobdržel/a.
Jakmile obdržíme Vaši platbu (doba převodu peněz závisí na zvolené bance a způsobu platby), poukaz Vám bude odeslán do jednoho pracovního dne, a to prostřednictvím Vámi vybraného způsobu dopravy (e-mailem nebo poštovní poukázkou). Takže pokud jste poukaz ještě neobdržel/a, je možné, že jsme Vaši platbu stále ještě neobdrželi. Prosím zkontrolujte, zda jste uvedl/a správné údaje pro provedení platby (číslo účtu, kód banky, variabilní symbol) a/nebo nám pošlete e-mail s dotazem a dokladem o zaplacení. Pro platby prostřednictvím PayPal je rozhodující kód transakce.

Nemohu otevřít e-mail s poukazem.
Co mám dělat?
Zkontrolujte prosím, zda je na Vašem počítači nainstalován program “Adobe Acrobat Reader“, ve kterém lze přílohu s poukazem otevřít. Pokud jej nemáte nainstalovaný, můžete si ji stáhnout zdarma zde: http://get.adobe.com/de/reader/otherversions. E-mail s poukazem můžete spolu s odpovídajícím požadavkem předat za účelem rezervace přímo do hotelu.

Co mám dělat, když jsem e-mail s poukazem neobdržel/a, případně jsem jej ztratil/a nebo vymazal/a?
Nejprve se prosím podívejte do složky SPAM nebo Nevyžádaná pošta, zda e-mail s poukazem nepřišel tam. Za ztracené nebo vymazané poukazy bohužel nemůžeme vystavovat náhradní poukazy, není to možné z důvodu zajištění bezpečnosti našich zákazníků.

Je možné poukaz vystavit na konkrétní jméno?
Všechny poukazy jsou bez jména. Poukaz na konkrétní osobu tedy není možné vystavit.

Jak probíhá rezervace pobytu?
Rezervaci si po obdržení poukazu provedete přímo v hotelu, a to v závislosti na dostupnosti požadovaného termínu a volné kapacity hotelu určené pro ubytování na poukazy. Kontaktní údaje hotelu naleznete přímo na poukazu. Při rezervaci udejte číslo poukazu. Svoji rezervaci si nechejte od hotelu písemně potvrdit.

Mohu kombinovat poukazy a rezervovat si tak delší pobyt?
Kombinace několika poukazů není obvykle možná. Každý hotel si tuto podmínku však určuje individuálně. Proto se prosím s tímto dotazem obraťte přímo na hotel – kontakt naleznete v popisu jednotlivých poukazů.

Mohu vzít s sebou své děti a kolik to bude stát?
Ubytování dětí ve stejném pokoji s rodiči závisí na vybavení pokoje a na podmínkách hotelu. Každý hotel si tuto možnost určuje individuálně, proto je zapotřebí zaslat do hotelu svoji žádost. Je nutné uvést jak počet dětí, tak jejich přesný věk, protože náklady na ubytování jsou v každém hotelu jiné. Neváhejte se tedy obrátit přímo na hotel – kontakt naleznete v popisu jednotlivých poukazů.

Je s poukazem spojena nějaká povinná konzumace?
V hotelu nemusíte uhradit žádnou povinnou konzumaci a není povinná ani rezervace obědu či večeře.

Nemohu do hotelu přijet v mnou rezervovaném termínu. Co mám dělat?
Informujte co nejdříve o této skutečnosti hotel, který Vám může umožnit změnu termínu rezervace. Každý hotel si však tuto možnost určuje individuálně.

Čím se prokážu po příjezdu v hotelu?
Při příjezdu do hotelu předejte na hotelové recepci vytištěný poukaz, který zároveň slouží jako doklad o zaplacení.

Je možné prodloužit platnost poukazu?
Prodloužení platnosti poukazu záleží čistě na dobré vůli hotelu. Allegro Vouchers, s.r.o. nemá na prodloužení platnosti žádný vliv.

Za jakých podmínek mohu poukaz vrátit?
Zákazník může dle ustanovení § 1829 Občanského zákoníku zakoupený poukaz vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí. V takovém případě bude zákazníkovi vrácena částka, kterou za zboží zaplatil, do 14 dnů od vrácení nepoškozeného zboží. Částka za poštovné a balné se však nevrací!

Poukazy lze vrátit za následujících podmínek: – poukaz bude nepoužitý (příslušný poskytovatel služby dle konkrétního poukazu potvrdí, že žádná ze služeb dle vráceného poukazu nabyla čerpána ani nebyla provedena rezervace termínu jejího čerpání) a nepoškozený, – poukaz bude zaslán zpět spolu s vyplněným storno formulářem a s veškerými případnými dalšími dokumenty (doklady o koupi atd.)

Zaplacená kupní cena bude zaslána zpět bankovním převodem na účet, jehož číslo zákazník sdělí Prodávajícímu písemně (e-mailem).

Nenalezli jste odpověď na váš problém?

Pište: info@animod.cz
Volejte: 223 000 536